söndag 6 oktober 2013

fix och trix och så var helgen över...


Helgen var efterlängtad men önskar som vanligt att den var någon dag längre.
Snabbvisit på  IKEA igår, vi handlade ny servis,vit, enkel och jättefint. är så stolt över den! Jag hade egentligen kollat in fina tallrikar på Borette som jag egentligen ville ha. När jag fyllde år i somras fick jag presentkort på Borette för att handla men det har tyvärr inte blivit av. Så när vi var på Ikea såg vi de här underbara tallrikarna som va jättefina och betydligt billigare än de som var tänkta från början, så det fick bli de :) Och nu har jag presentkort på Borette att shoppa något annat för! Yeiiy!. Som sagt blev det snabbvisit, det kändes så iaf. Jag vill gå runt där mer, lulla runt, känna på allt, fantisera, planera och jaa ni vet... men med två killar i släptåg gick det inte riktigt så. Vi hann inte ens med fyndHuset. :( 

Jag får åka dit själv snart tror jag...
Idag har jag fixat och flyttat om i köket, packat ner de gamla tallrikarna och André tog ner de till källaren.. Tagit upp vinterkläderna och packat ner sommarkläderna. Det känns bra att jag har hunnit med så mycket den här helgen, men jag önskar mig en ledig dag till där jag bara kan släppa allt, njuta och göra precis vad jag vill.... inga måsten! Omöjligt jag vet, måndag imorgon igen.. blä! Idag ville jag gå på bio för att se den nya Diana filmen, men har tyvärr ingen att gå med. Funderar faktiskt på att gå själv... men det känns lite pinsamt. ..egentligen inte.. men ändå, lite tråkigt. Nää går nog inte dit själv. 






Har drömt väldigt konstiga drömmar på sistone.Väldigt skumma. Jag har vaknat med ångestkänslor och dåligt samvete. Jag kan inte sluta tänka på de här drömmarna. Jag känner mig som världens uslaste människa, som att jag har sårat jätte många och varit en riktig häxa. Jag känner mig verkligen jättehemsk! :( 
Hur gör man för att drömma normalt igen, fina drömmar, sånna drömmar som man inte vill vakna upp från...??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar