onsdag 30 oktober 2013

Myskväll med MTV


Saknar MTV så som MTV borde vara.. Dagens MTV sänder bara en massa skit, en hel del serier och nästan ingen musik alls!! *arg*...(förutom Teen Mum på måndagar, det följer jag slaviskt) Men ikväll sänds olika uppträdanden från EMA galor och det äälskar jag!
Efter att ha tagit ett långt avkopplande bad och hoppat i mina absolut favorit mysbyxor ligger jag nu utslagen i soffan och tittar på mitt älskade program MTV <3... Älskar alla Beyonces uppträdanden, alla Lady Gagas och självklart de gamla BSB och N`sync! EMA galorna sändes alltid jättesent på kvällen. Det började alltid vid typ 23.00 och vara till sent in på natten. Jag satt uppe heela kvällen och väntade och väntade och väntade och självklart somnade jag alltid en timme in på showen! Det slog aldrig fel! Gaaaah så arg jag kunde vara på mig själv dagen efter..Men som tur är så sänd reprisen i ett halvår framöver så jag tittar då. Men det blev aldrig riktigt samma sak..Ooooh ibland saknar jag tiden då jag bodde hemma och det första jag gjorde på morgonen på helgerna var att sätta igång MTV på tv.. sen kunde jag ligga där i soffan i flera timmar och bara njuta! Då hade jag även koll på alla artister vilket jag verkligen inte har idag!! 


Nästa EMA är
2013.11.10 i Amsterdam!
Även den här gången kommer jag att missa det 
eftersom jag den dagen flyger hem från Barcelona och kommer hem 
sent på kvällen. Lär däcka innan det ens har börjat :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar